شرکت ساینا سایه

سازنده انواع سایبان پارچه ای و آلاچیق و سایبان چادری

شرکت ساینا سایه

سازنده انواع سایبان پارچه ای و آلاچیق و سایبان چادری

شرکت ساینا سایه

گروه مهندسی ساینا با هدف ارائه تمامی خدمات مرتبط به فضای باز (Outdoor) شامل طراحی معماری، طراحی مهندسی، تأمین، اجرا و نگهداری فعالیت های خود را در کشور عزیزمان ایران آغاز کرد. هدف اصلی شرکت ساینا ارائه خدمات مهندسی منطبق با استانداردها و تکنولوژی های روز دنیا با مشارکت شرکت های اروپایی و پیشرو در فعالیت های مهندسی و نور پردازی فضای باز می باشد.

تلفن تماس : 88558165
09198101148

شرکت ساینا برای پیشبرد اهداف خود اقدام به ثبت دو برند ساینا سایه و ساینا روشن نموده است. برند ساینا سایه شامل تمامی فعالیت های مرتبط به طراحی و اجرای سازه های کششی و پارچه ای می باشد. برند ساینا روشن دارای هدف تأمین تجهیزات نورپردازی فضای باز و همچنین توسعه دانش طراحی و اجرای نورپردازی در پروژه های عمرانی کشور می باشد.

سازه های پارچه ای یکی از انواع سازه های غشایی می باشند که به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند در سال های اخیر به شدت مورد استقبال کشور های اروپایی و کشورهای حوزه خلیج فارس قرار گرفته است. علیرغم مزیت های بیشمار سازه پارچه ای، پیچیدگی های مهندسی و همچنین اهمیت طراحی معماری این سازه ها استفاده از سازه های چادری در کشور را بسیار محدود کرده است.

برند ساینا سایه با هدف انتقال کامل دانش فنی مهندسی سازه های کششی – پارچه ای و همچنین امکان اجرای این سازه ها در تمامی ابعاد و رفع نیازهای مشتریان فعالیت های خود را آغاز نمود. هدف از این برند در کنار ارائه خدمات و محصولات مطابق با استانداردهای جهانی، فرهنگ سازی و آشنا کردن هر چه بیشتر معماری ایران با سازه های پارچه ای و مزایا و محدودیت های آن می باشد.

طبقه بندی موضوعی

آدرس

 

یوسف آباد ، خیابان فتحی شقاقی ، نرسیده به خیابان ولیعصر (عج) ، ساختمان دریای نور ، پلاک ۳ ، طبقه چهارم ، واحد ۱۱

 

شماره های تماس

 

شماره تماس شرکت :
۰۲۱-۸۸۵۵۸۱۶۵
۰۲۱-۸۸۱۰۸۷۲۴

 

مدیر فروش :
۰۹۱۹۸۱۰۱۱۴۸ (مهندس افضلی)


نقشه آدرس شرکت سایناسایه

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.