شرکت ساینا سایه

سازنده انواع سایبان پارچه ای و آلاچیق و سایبان چادری

شرکت ساینا سایه

سازنده انواع سایبان پارچه ای و آلاچیق و سایبان چادری

شرکت ساینا سایه

گروه مهندسی ساینا با هدف ارائه تمامی خدمات مرتبط به فضای باز (Outdoor) شامل طراحی معماری، طراحی مهندسی، تأمین، اجرا و نگهداری فعالیت های خود را در کشور عزیزمان ایران آغاز کرد. هدف اصلی شرکت ساینا ارائه خدمات مهندسی منطبق با استانداردها و تکنولوژی های روز دنیا با مشارکت شرکت های اروپایی و پیشرو در فعالیت های مهندسی و نور پردازی فضای باز می باشد.

تلفن تماس : 88558165
09198101148

شرکت ساینا برای پیشبرد اهداف خود اقدام به ثبت دو برند ساینا سایه و ساینا روشن نموده است. برند ساینا سایه شامل تمامی فعالیت های مرتبط به طراحی و اجرای سازه های کششی و پارچه ای می باشد. برند ساینا روشن دارای هدف تأمین تجهیزات نورپردازی فضای باز و همچنین توسعه دانش طراحی و اجرای نورپردازی در پروژه های عمرانی کشور می باشد.

سازه های پارچه ای یکی از انواع سازه های غشایی می باشند که به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند در سال های اخیر به شدت مورد استقبال کشور های اروپایی و کشورهای حوزه خلیج فارس قرار گرفته است. علیرغم مزیت های بیشمار سازه پارچه ای، پیچیدگی های مهندسی و همچنین اهمیت طراحی معماری این سازه ها استفاده از سازه های چادری در کشور را بسیار محدود کرده است.

برند ساینا سایه با هدف انتقال کامل دانش فنی مهندسی سازه های کششی – پارچه ای و همچنین امکان اجرای این سازه ها در تمامی ابعاد و رفع نیازهای مشتریان فعالیت های خود را آغاز نمود. هدف از این برند در کنار ارائه خدمات و محصولات مطابق با استانداردهای جهانی، فرهنگ سازی و آشنا کردن هر چه بیشتر معماری ایران با سازه های پارچه ای و مزایا و محدودیت های آن می باشد.

طبقه بندی موضوعی

پوشش وید مجتمع تجاری جنت آباد
 

پوشش وید مرکز خرید

شرکت ساینا جهت پوشش وید مرکز خرید در منطقه جنت آباد ، از فرم خیمه دوبل استفاده کرده است. پوشش سقف چادری با هدف ایجاد تامین سقف در محوطه وید و راهرو های این مجتمع تجاری اجرایی گردید .

این مجموعه در طی ۲ ماه نصب و به مدت ۵ سال توسط شرکت سازه چادری ساینا گارانتی شده است.

 

طرح معماری پوشش وید نورگیر

در این مرکز خرید از سازه چادری برای پوشاندن راهروها و برای پوشش وید مرکزی و فودکورت خود از سایبان چادری به فرم خیمه بصورت یک پارچه استفاده شده است.

طراحان شرکت سازه غشایی ساینا برای هرچه زیباتر شدن این مرکز خرید از طرحی کونیک استفاده کردند در طراحی نهایی سایبان پارچه ای از یک خیمه دوبل با ابعاد ۱۰*۲۰ به تایید رسید که با کابل مهار گردیده است. علاوه بر زیبای خیره کننده ای که به فضا می دهد باعث شده است که افراد زیر این پوشش چادری بتوانند از روشنایی طبیعی خورشید در طول به راحتی استفاده نمایند.

برای وید ورودی اصلی این مرکز خرید نیز خیمه به ابعاد ۱۰*۱۰ متر طراحی گردید.

برای طراحی سقف چادری راهرو های این مجتمع تجاری بزرگ جهت حفظ وحدت معماری فضا نیز از فرم خیمه در ابعاد ۵*۵ به صورت تیپ استفاده شده است. برای پوشش راه رو های این مجتمع تجاری از پوشش سقف چادری به تعداد ۲۱ خیمه استفاده شده است.

 

ساخت سقف چادری مرکز خرید

در سازه چادری به فرم خیمه تا علاوه بر زیبایی که این پوشش سقف چادری بر روی مجتمع تجاری می کند افراد زیر این سایبان از باران و برف و نور آفتاب محفوظ خواهند بود. تمام محاسبات مهندسی از جمله زلزله ،وزش باد ، بارش باران و … در طراحی این سقف مدرن براساس ایین نامه های ساختمانی ایران اعمال شده است.

در پوشش وید و سایبان فودکورت در این مجتمع تجاری از بهترین متریال برای سازه و رنگ آمیزی آن و  همچین پارچه کششی این پوشش سقف چادری مرکز تجاری استفاده شده است.

در طراحی سازه پارچه ای با نرم افزارهای تخصصی از پارچه کششی سفید رنگ ۹۰۰ گرمی برند SERGE FERRARI® فرانسه استفاده شده است.

 

ویژگی های سایبان چادری رستوران

تمامی قطعات سایبان پارچه ای بصورت پیش ساخته و با پیچ و مهره طراحی شده و در محل فقط مونتاژ شده اند. کل فرایند بدون هیچ گونه فعالیت عمرانی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شد تا کمترین مزاحمت را برای فعالیت سایر پیمانکاران مجموعه داشته باشد.

چادر کششی سرجه فراری دارای ویژگی های زیر می باشد :

  • جنس پلی استر با رنگ سفید
  • روکش های حفاظتی PVC و PVDF
  • ضد حریق
  • ضد اشتعال
  • با قابلیت شستشوی آسان
  • مقاوم در برابر تغییر رنگ
  • مقاومت در برابر بارش باران
  • مقاومت در برابر بار برف
  • جلوگیری از اشعه های مضر افتاب
  • آنتی باکتریال
  • ضد قارچ

مشخصات پوشش سقف چادری وید

این پروژه یک پوشش چادری وید  برای مرکز خرید جنت آباد به فرم خیمه و مساحت ۸۱۵ متر مربع می باشد. در دوخت پارچه کششی PVDF از روش جوش فرکانس بالا ( High Frequency ) استفاده گردیده است .

مساحت : ۸۲۵ متر مربع
کاربری : سقف تجاری
محل پروژه : جنت آباد
جنس پارچه : PES-PVC-PVDF
وزن پارچه : ۹۰۰ گرم
نوع دوخت پارچه : جوش HF
زمان تحویل : اسفند ۱۳۹۶

  • ۹۷/۰۴/۰۵
  • ساینا سایه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی